AI jako budoucnost vývoje nabírá obrysy, Balatro míří na mobily, iPhone 16 jako kompetentní herní mašina

AI jako budoucnost vývoje nabírá obrysy, Balatro míří na mobily, iPhone 16 jako kompetentní herní mašina
Balatro

Už se nám to rýsuje! Ano, mluvím jak o aktuální mezigeneraci konzolí, kdy Sony konečně oficiálně představila PlayStation 5 Pro, tak o Herních vláknech. PlayStation 5 Pro stranou, tomu se ve stručnosti věnuji níže. Herní vlákna se pomalu dostávají do fáze, kdy spustím onen druhý, slibovaný newsletter.

Druhý ze tří. Zatím to ještě do detailu prozrazovat nechci, ale můžu naznačit, že jak se tento středeční newsletter odpovídá na to, co se v herním průmyslu děje, blížící se páteční se zase odpovídat na to, co si zahrát.

A opět to bude mít velice přístupnou, okamžitou, lehce uchopitelnou formu, díky které se neztratíte, která bude především informovat o tom důležitém a nechá omáčku, výplň a bezobsažný obsah na jiných. Já se už nemůžu dočkat! (ještě letos!)

A kdybyste viděli rozpracovanou tabulku na finální třetí newsletter, která má bez přehánění desítky sloupců, kdy každý z nich má vyšší desítky řádků… (příští rok!)

Ale nepředbíhejme a pojďme k aktuálním tématům:

🚀 Peter Molyneux si myslí, že AI je budoucnost herního vývoje

🃏 Balatro míří na mobily

🏃‍♂️ AI už umí vygenerovat i Maria

🔥 Sony konečně oznámila PlayStation 5 Pro

📱 iPhone 16 se tváří jako legitimní herní stroj

Read more

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Vítejte u dalšího přehledu nejzásadnějších zpráv ze světa her. Tentokrát si posvítíme na dění kolem potenciálně důležité žaloby, kterou majitel webů jako IGN a Eurogamer podal na OpenAI kvůli autorským právům – prý jim vykrádá obsah. Překvapivé? Ani náhodou. Bude z toho ve výsledku něco hmatatelného? Těžko říct. Zároveň se ponoříme

lock-1 By Adam Homola
Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Další vydání newsletteru Herní vlákna je tady, plné aktuálních novinek a zajímavých postřehů z herního světa. Hned v úvodu se zaměříme na zásadní události – Bethesda „překvapila“ okamžitým vydáním Oblivion Remastered na Unreal Engine 5, doplněného o prvky jako sprint. Odhalena byla také nová tahová hra z předaleké galaxie, Star Wars

lock-1 By Adam Homola