Alien Isolation 2, Ubisoft otálející s odkladem Assassína a příliš mnoho porad Bethesdy

Alien Isolation 2, Ubisoft otálející s odkladem Assassína a příliš mnoho porad Bethesdy
Alien: Isolation

Taky máte pocit, že tu letošní herní sezóna je a vlastně není? Kam se poděla? Ne snad že by nic nevycházelo, ale opravdu obří AAA(A) pecky nejsou, špičkové tituly taky ne a vůbec nám to začíná tak nějak pozvolna. Ano, máme tady špičkovou novou Zeldu, ale tím to prozatím tak nějak končí. Nadšení ze zase dalších předělávek (Silent Hill 2), datadisků (Diablo) či portů (God of War) zase tolik nesdílím, a tak jsem spíš zvědavý, jak dopadne Dragon Age a Indy. Ale obojí mám s malým, opatrným otazníkem. Snad to klapne!

Anyway, dnešní nálož pěti nejzajímavějších událostí z uplynulých dnů:

👀 Microsoft se ptá, proč vývojáři preferují PS5

💸 Herní průmysl se mění, myslí si šéf Epicu

⏰ Assassin’s Creed Shadows odklad

🤔 Alien Isolation 2

🏢 Příliš mnoho porad zabilo Starfield

Read more

Končí Anthem i pirátské weby, Romero Games zatím ne a King nahrazuje propuštěné vývojáře umělou inteligencí

Končí Anthem i pirátské weby, Romero Games zatím ne a King nahrazuje propuštěné vývojáře umělou inteligencí

Herní průmysl nepřestává divočit, a uplynulý týden nám to připomněl naplno. Některé zprávy jsou téměř rutinní, jiné zase dokážou pořádně zatřást celou branží. Tentokrát se opět potvrzuje, že i ta největší jména mohou padnout, když se firemní tabulky zbarví do červena. Ale zároveň vidíme i nadějné signály, že hlas lidí

lock-1 By Adam Homola
Masivní propouštění v Microsoftu, mladí lidé utrácí za hry méně a Game Pass prý ubližuje celému hernímu průmyslu

Masivní propouštění v Microsoftu, mladí lidé utrácí za hry méně a Game Pass prý ubližuje celému hernímu průmyslu

Herní průmysl zažívá otřesy, jejichž epicentrum má jméno Microsoft. To, co se v posledních týdnech a měsících děje v herní divizi Xboxu, není běžná restrukturalizace. Jde o vlnu destrukce, která smetla tisíce pracovních míst, pohřbila ambiciózní projekty jako Perfect Dark a Everwild a bez varování (málem) ukončila fungování celých studií,

lock-1 By Adam Homola