CHECK:POINT - Apple dělá herní akvizice i novou herní appku, FTC konečně přestala řešit Microsoft a Activision Blizzard a Cities: Skylines 2 hlásí zase další odklad

CHECK:POINT - Apple dělá herní akvizice i novou herní appku, FTC konečně přestala řešit Microsoft a Activision Blizzard a Cities: Skylines 2 hlásí zase další odklad

Tento týden se zdá, že trpělivost některých hráčů se zase šponuje k prasknutí, zatímco jinde se rýsují nové technologické postupy slibující efektivnější vývoj. A co teprve velcí hráči? Apple i Microsoft jsou opět ve středu dění, každý z trochu jiného důvodu, ale s potenciálně velkými dopady na to, co a jak budeme hrát.

Zajímá vás, proč se na některé slibované herní přídavky stále čeká a jak na to reaguje komunita, které už dochází trpělivost? Nebo jak mohou nové technologie změnit způsob, jakým vznikají rozsáhlé herní světy, a ušetřit vývojářům spoustu práce, kterou mohou věnovat jiným aspektům hry? Podíváme se také na to, jestli relativně tiché kroky Applu na poli herních akvizic signalizují větší ambice a co znamená konec jedné velké právní bitvy pro budoucnost herního průmyslu. Tak pojďme na to:

  • 🚧  DLC do Cities: Skylines 2 hlásí zase další odklad
  • ⏱️ Tvůrci Xenoblades Chronicles 3 ušetřili hromady času díky procedurálnímu generování
  • 🤝 Apple právě udělal svoji první akvizici čistě herního studia
  • ⚖️ FTC konečně přestala řešit akvizici Activision Blizzardu Microsoftem, která už dávno proběhla
  • 🌍 Apple prý chystá novou herní aplikaci

Read more

CHECK:POINT - Googlí AI vytváří světy a sama je hraje, Valve vrací do hry Steam Machine a Clair Obscur: Expedition 33 ovládlo TGA

CHECK:POINT - Googlí AI vytváří světy a sama je hraje, Valve vrací do hry Steam Machine a Clair Obscur: Expedition 33 ovládlo TGA

Vítejte u už 84. vydání Herních vláken, respektive 84. vydání CHECK:POINTu. Dnes se podíváme do budoucnosti, která působí fascinujícím, ale zároveň trochu mrazivým dojmem. Google totiž s modelem SIMA 2 a nástrojem Genie otevírá dveře do světa, kde umělá inteligence sama generuje herní prostory, ve kterých se následně sama

lock-1 By Adam Homola