Apple dělá herní akvizice i novou herní appku, FTC konečně přestala řešit Microsoft a Activision Blizzard a Cities: Skylines 2 hlásí zase další odklad

Apple dělá herní akvizice i novou herní appku, FTC konečně přestala řešit Microsoft a Activision Blizzard a Cities: Skylines 2 hlásí zase další odklad

Tento týden se zdá, že trpělivost některých hráčů se zase šponuje k prasknutí, zatímco jinde se rýsují nové technologické postupy slibující efektivnější vývoj. A co teprve velcí hráči? Apple i Microsoft jsou opět ve středu dění, každý z trochu jiného důvodu, ale s potenciálně velkými dopady na to, co a jak budeme hrát.

Zajímá vás, proč se na některé slibované herní přídavky stále čeká a jak na to reaguje komunita, které už dochází trpělivost? Nebo jak mohou nové technologie změnit způsob, jakým vznikají rozsáhlé herní světy, a ušetřit vývojářům spoustu práce, kterou mohou věnovat jiným aspektům hry? Podíváme se také na to, jestli relativně tiché kroky Applu na poli herních akvizic signalizují větší ambice a co znamená konec jedné velké právní bitvy pro budoucnost herního průmyslu. Tak pojďme na to:

  • 🚧  DLC do Cities: Skylines 2 hlásí zase další odklad
  • ⏱️ Tvůrci Xenoblades Chronicles 3 ušetřili hromady času díky procedurálnímu generování
  • 🤝 Apple právě udělal svoji první akvizici čistě herního studia
  • ⚖️ FTC konečně přestala řešit akvizici Activision Blizzardu Microsoftem, která už dávno proběhla
  • 🌍 Apple prý chystá novou herní aplikaci

Read more

Končí Anthem i pirátské weby, Romero Games zatím ne a King nahrazuje propuštěné vývojáře umělou inteligencí

Končí Anthem i pirátské weby, Romero Games zatím ne a King nahrazuje propuštěné vývojáře umělou inteligencí

Herní průmysl nepřestává divočit, a uplynulý týden nám to připomněl naplno. Některé zprávy jsou téměř rutinní, jiné zase dokážou pořádně zatřást celou branží. Tentokrát se opět potvrzuje, že i ta největší jména mohou padnout, když se firemní tabulky zbarví do červena. Ale zároveň vidíme i nadějné signály, že hlas lidí

lock-1 By Adam Homola
Masivní propouštění v Microsoftu, mladí lidé utrácí za hry méně a Game Pass prý ubližuje celému hernímu průmyslu

Masivní propouštění v Microsoftu, mladí lidé utrácí za hry méně a Game Pass prý ubližuje celému hernímu průmyslu

Herní průmysl zažívá otřesy, jejichž epicentrum má jméno Microsoft. To, co se v posledních týdnech a měsících děje v herní divizi Xboxu, není běžná restrukturalizace. Jde o vlnu destrukce, která smetla tisíce pracovních míst, pohřbila ambiciózní projekty jako Perfect Dark a Everwild a bez varování (málem) ukončila fungování celých studií,

lock-1 By Adam Homola