Budoucnost Assassin’s Creed, minulost Arkane a konec Earthblade

Budoucnost Assassin’s Creed, minulost Arkane a konec Earthblade
Avowed

Vítejte u dalšího vydání Herních vláken! Xbox Developer Direct nám ukázal DOOM: The Dark Ages, který vypadá parádně, jenže absence multiplayeru vyvolala řadu otázek. Jistě, multiplayer k DOOMu neodmyslitelně patří, ale pojďme si na chvíli připustit kacířskou myšlenku - není to vlastně dobře, že tam tentokrát nebude? Nebylo by fajn, kdyby se vývojáři mohli soustředit jen a pouze na kampaň?

Ubisoft mezitím konečně odhalil Assassin's Creed Animus Hub, tedy projekt dříve známý jako Infinity. Na první dobrou to zní zajímavě a ambiciózně - platforma s různými žánry a propojeným příběhem. Na druhou stranu, Ubisoft už několikrát ukázal, že leckteré jeho ambice často končí fiaskem. Stačí si vzpomenout třeba na Ghost Recon Frontline nebo xDefiant.

Zajímavé je i odhalení zákulisí vývoje Dishonored 2. Hra, která stála víc než Skyrim, komerčně propadla a málem poslala Arkane ke dnu. Studio se naštěstí dokázalo zachránit a dnes už víme, že zůstalo věrné svému stylu namísto honby za live service trendy. Dost možná to byla ta nejlepší volba.

Tvůrci fenomenálního Celeste mezitím překvapivě zastavili vývoj Earthblade a vrací se k menším projektům. Upřímně, z jejich pohledu to dává smysl - proč se trápit s megalomanským projektem, když můžou dělat něco, co jim jde nejlíp? V době, kdy většina studií míří opačným směrem, je to osvěžující.

No a pak tu máme ještě Avowed od Obsidianu, které se vzdává otevřeného světa ve prospěch menších, ale propracovanějších zón. Konečně! Upřímně, už mě ty obří prázdné mapy začínají unavovat a menší, ale nabitější prostředí mi přijdou jako lepší volba. Vzpomeňte si třeba na Deus Ex - tam taky nešlo o velikost, ale o náplň.

Tak jdeme na to!

🥷 Xbox Developer Direct v čele s Doom: The Dark Ages

🌀 Assassin’s Creed Animus Hub, dříve infinity, může být cestou k pestřejším hrám

💰 Dishonored 2 komerčně propadlo a málem zabilo Arkane

💔 Tvůrci Celeste zrušili novinku Earthblade, budou raději dělat menší hry

🗺️ Avowed nebude open world a podle vývojářů je to dobře

Read more

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Vítejte u dalšího přehledu nejzásadnějších zpráv ze světa her. Tentokrát si posvítíme na dění kolem potenciálně důležité žaloby, kterou majitel webů jako IGN a Eurogamer podal na OpenAI kvůli autorským právům – prý jim vykrádá obsah. Překvapivé? Ani náhodou. Bude z toho ve výsledku něco hmatatelného? Těžko říct. Zároveň se ponoříme

lock-1 By Adam Homola
Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Další vydání newsletteru Herní vlákna je tady, plné aktuálních novinek a zajímavých postřehů z herního světa. Hned v úvodu se zaměříme na zásadní události – Bethesda „překvapila“ okamžitým vydáním Oblivion Remastered na Unreal Engine 5, doplněného o prvky jako sprint. Odhalena byla také nová tahová hra z předaleké galaxie, Star Wars

lock-1 By Adam Homola