CHECK:POINT - Budoucnost růstu je podle EA v reklamách, Square chce jít agresivně na všechny platformy

CHECK:POINT - Budoucnost růstu je podle EA v reklamách, Square chce jít agresivně na všechny platformy
Final Fantasy VII: Rebirth

Máme menší ticho před bouří. Léto se blíží a společně s ním i „E3“, kterou nahrazuje nejen Summer Game Fest a několik menších streamů. Proto není aktuální vydání Herních vláken plné oznámení a her jako takových, neboť v tomhle směru se toho za uplynulý týden stalo pramálo. Naštěstí se nám ale sešlo několik důležitých byznysových věcí, kdy každá z nich tak trochu ukazuje směr, jakým se může měnící se herní průmysl ubírat.

🌱 EA vidí budoucnost růstu v reklamách ve hrách

🤝 Hráči tradičním médiím, Twitteru a reklamám moc nevěří, v objevování her dominuje YouTube

📱 Microsoft spustí svůj mobilní obchod už v červenci

😠 Square Enix chce jít nově velice agresivně do multiplatformních her

📉 Prodeje PlayStation 5 zpomalují víc, než v Sony čekali

Read more

CHECK:POINT - Googlí AI vytváří světy a sama je hraje, Valve vrací do hry Steam Machine a Clair Obscur: Expedition 33 ovládlo TGA

CHECK:POINT - Googlí AI vytváří světy a sama je hraje, Valve vrací do hry Steam Machine a Clair Obscur: Expedition 33 ovládlo TGA

Vítejte u už 84. vydání Herních vláken, respektive 84. vydání CHECK:POINTu. Dnes se podíváme do budoucnosti, která působí fascinujícím, ale zároveň trochu mrazivým dojmem. Google totiž s modelem SIMA 2 a nástrojem Genie otevírá dveře do světa, kde umělá inteligence sama generuje herní prostory, ve kterých se následně sama

lock-1 By Adam Homola