Concord prozatím končí, šéf Xboxu sype popel na hlavu a AI Googlu umí generovat nekonečného Dooma

Concord prozatím končí, šéf Xboxu sype popel na hlavu a AI Googlu umí generovat nekonečného Dooma
Doom: The Dark Ages

A to jsme si mohli všichni myslet, jak to bylo tehdy s Cyberpunkem bezprecedentní (ano, Batman taky, pamatuju…). Stažení hry z prodeje na PlayStationu, wow. Jenže teď si v Sony řekli „hold my beer“ a stáhli z prodeje vlastní hru. Po osmi letech vývoje, dva týdny po vydání. Jedním slovem? Neuvěřitelné. Chudáci vývojáři.

O Concordu ale už více níže, stejně jako o taktéž neskutečné nové AI od Googlu která má potenciál totálně proměnit herní vývoj. Tak pojďme na to, protože času není nazbyt! :)

📉 Concord ve své stávající podobě končí

🔮 AI Googlu umí generovat Dooma v reálném čase

🎸 Šéf Xboxu svého času odmítl Guitar Hero i Destiny

🎮 Bývalý šéf Blizzardu a ex-Microsoft o důležitosti exkluzivit

💸 Zdražování PS5 v Japonsku ukazuje globální priority Sony

Read more

Apple dělá herní akvizice i novou herní appku, FTC konečně přestala řešit Microsoft a Activision Blizzard a Cities: Skylines 2 hlásí zase další odklad

Apple dělá herní akvizice i novou herní appku, FTC konečně přestala řešit Microsoft a Activision Blizzard a Cities: Skylines 2 hlásí zase další odklad

Tento týden se zdá, že trpělivost některých hráčů se zase šponuje k prasknutí, zatímco jinde se rýsují nové technologické postupy slibující efektivnější vývoj. A co teprve velcí hráči? Apple i Microsoft jsou opět ve středu dění, každý z trochu jiného důvodu, ale s potenciálně velkými dopady na to, co a

lock-1 By Adam Homola
Nvidia vs recenzenti, aneb když „spolupráce“ znamená držet hubu a krok

Nvidia vs recenzenti, aneb když „spolupráce“ znamená držet hubu a krok

* 🎭 Nvidia se snažila ovlivnit recenze RTX 5060: Před uvedením karty na trh si předem vybraní recenzenti dostali ovladače a pokyny k testování, včetně doporučení porovnávat výkon s funkcí Multi-Frame Generation, která zkresluje reálné výsledky. * 🤫 Nátlak na nezávislé recenzenty: Nvidia prý tlačila na recenzenty a těm, kteří odmítli spolupracovat, hrozila ztrátou

By Adam Homola