Dojná kráva GTA Online zabila příběhové DLC, Nintendo se připravuje na delší vývoj

Dojná kráva GTA Online zabila příběhové DLC, Nintendo se připravuje na delší vývoj

Herní sucho? Ale kde že! Jistě, muset vybrat desítky věcí, budu mít obrovský problém. Ale pět? Měl jsem obrovský problém vybrat to nejzajímavější!

Jinak už můžu de facto „oznámit“ jednu novinku – na Herních vláknech se už velice brzy objeví vůbec první regulérní článek, který nebude součástí newsletteru. Ano, Herní vlákna jsou a budou i nadále pořád primárně newsletter tak, jak ho znáte. Ale platforma Ghost, na které Herní vlákna stojí, toho umí mnohem víc než jen rozesílat emaily.

Proto tady budu čas od času publikovat i samostatné, unikátní herní články. Ty předplatitelům do emailu chodit nebudou, ale upozorním na ně vždycky v nejbližším vydání newsletteru a budou samozřejmě k mání na webu hernivlakna.cz – dostupné jen předplatitelům.

Na rozdíl od newsletteru nepůjde o nic pravidelného, ale pokud mě to chytne a budu se muset z něčeho vypsat, vypíšu se. Už teď vám můžu prozradit, že takový první samostatný článek se bude týkat Zeldy, je poměrně dlouhý a je to přesně ten typ obsahu, se kterým se na běžném herním webu často nesetkáte. Článek už mám téměř hotový v administraci, zbývá jen pár editací a může ven. Konkrétní termín slibovat nechci, ale třeba do dvou týdnů by se tu objevit mohl.

A co pak dál? Inu, moje motto by mohlo znít „víc nápadů než času“, a tak nevím, co zpracovat dřív. Potenciálních témat mám desítky, ale nejblíž k realizaci mají tři – kontroverzní způsob hraní Red Dead Redemption 2, komentář nahlížející na úspěch Hitmana trochu jinak, nebo třeba povídání o tom, jak se neustále zvyšují sázky.

Samostatné články nad rámec newsletteru jsou prvním z „bonusů“ pro předplatitele a prvním krůčkem k tomu, co slibuju od začátku – Herní vlákna budou obsahově růst. Pořád totiž samozřejmě platí, že celý projekt je zatím jen v (přiznaném!) předběžném přístupu. Během letoška přibude druhý newsletter, příští rok třetí. Cenu zvyšovat nebudu, a tak za stejnou cenu budou Herní vlákna postupem času nabízet víc a víc obsahu. Já jsem z dlouhodobé vize i střednědobých plánů nadšený a už se nemůžu dočkat jak prvního samostatného článku, tak chystaného druhého newsletteru!

Ale už dost řečí, pojďme na dnešní výběr toho nejlepšího, co se v herním průmyslu stalo za uplynulých sedm dnů:

⏳ Nintendo se chystá na delší vývoj her

🚫 GTA Online zabilo příběhové DLC do GTA V

💼 EA ruší multiplayer několika Battlefieldů

⚖️ Apple tropí hlouposti

💸 EA zdražuje Apex Legends

Read more

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Vítejte u dalšího přehledu nejzásadnějších zpráv ze světa her. Tentokrát si posvítíme na dění kolem potenciálně důležité žaloby, kterou majitel webů jako IGN a Eurogamer podal na OpenAI kvůli autorským právům – prý jim vykrádá obsah. Překvapivé? Ani náhodou. Bude z toho ve výsledku něco hmatatelného? Těžko říct. Zároveň se ponoříme

lock-1 By Adam Homola
Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Další vydání newsletteru Herní vlákna je tady, plné aktuálních novinek a zajímavých postřehů z herního světa. Hned v úvodu se zaměříme na zásadní události – Bethesda „překvapila“ okamžitým vydáním Oblivion Remastered na Unreal Engine 5, doplněného o prvky jako sprint. Odhalena byla také nová tahová hra z předaleké galaxie, Star Wars

lock-1 By Adam Homola