GTA IV možná dostane remaster, Marvel 1943: Rise of Hydra vyjde až příští rok a tvůrci Overwatche zakládají odbory

GTA IV možná dostane remaster, Marvel 1943: Rise of Hydra vyjde až příští rok a tvůrci Overwatche zakládají odbory

Vítejte u dalšího vydání Herních vláken, vašeho pravidelného přehledu toho nejžhavějšího, co se v herním světě šustne. Tento týden se opět ponoříme do víru novinek, od očekávaných titulů, které si na své vydání ještě chvíli počkáme, přes zajímavé spekulace, které fanoušky nenechávají spát, až po důležité události týkající se samotných tvůrců her a budoucnosti celého odvětví.

Herní průmysl je dynamické prostředí, kde se plány mění a očekávání se neustále vyvíjejí. Není proto překvapením, že i tentokrát se podíváme na zoubek jednomu odkladu očekávané marvelovské pecky, což nám dává příležitost zamyslet se nad tím, co všechno stojí za rozhodnutím posunout datum vydání. Zároveň se ale objevují i jiskřičky naděje pro fanoušky starších klasik, jelikož se šušká o možném návratu jedné legendární hry v modernizovaném kabátku. Nostalgie a budoucnost se tak v herním světě neustále prolínají.

Kromě samotných her se zaměříme i na lidi, kteří za nimi stojí. Podíváme se na sílící hlas vývojářů, kteří se snaží zlepšit své pracovní podmínky a zajistit si spravedlivější zacházení, což je téma, které v posledních letech rezonuje stále silněji. Dotkneme se také ožehavé problematiky "review bombingu" a jeho dopadu na menší studia. A aby toho nebylo málo, nahlédneme i do zákulisí vyjednávání o využití umělé inteligence, které může výrazně ovlivnit budoucnost hereckých výkonů ve hrách. Tak pojďme na to!

(Jo a nezapomeňte koukat i na web hernivlakna.cz, kde jsem se teď zase jednou trochu rozepsal na téma evoluce ceny her)

  • 🗓️ Marvel 1943: Rise of Hydra odloženo na příští rok
  • 🤔 Spekulace: Prý se pracuje na remasteru GTAIV
  • ✊ 200 vývojářů Overwatche vstoupilo do odborů
  • 💣 Tvůrci Oriho a No Rest for the Wicked čelí review bombingu a kvůli tomu potenciálně i zavření studia
  • 🤖 SAG-AFTRA předkládá protinávrhy v jednáních o právech účinkujících a využití AI

Read more

Končí Anthem i pirátské weby, Romero Games zatím ne a King nahrazuje propuštěné vývojáře umělou inteligencí

Končí Anthem i pirátské weby, Romero Games zatím ne a King nahrazuje propuštěné vývojáře umělou inteligencí

Herní průmysl nepřestává divočit, a uplynulý týden nám to připomněl naplno. Některé zprávy jsou téměř rutinní, jiné zase dokážou pořádně zatřást celou branží. Tentokrát se opět potvrzuje, že i ta největší jména mohou padnout, když se firemní tabulky zbarví do červena. Ale zároveň vidíme i nadějné signály, že hlas lidí

lock-1 By Adam Homola
Masivní propouštění v Microsoftu, mladí lidé utrácí za hry méně a Game Pass prý ubližuje celému hernímu průmyslu

Masivní propouštění v Microsoftu, mladí lidé utrácí za hry méně a Game Pass prý ubližuje celému hernímu průmyslu

Herní průmysl zažívá otřesy, jejichž epicentrum má jméno Microsoft. To, co se v posledních týdnech a měsících děje v herní divizi Xboxu, není běžná restrukturalizace. Jde o vlnu destrukce, která smetla tisíce pracovních míst, pohřbila ambiciózní projekty jako Perfect Dark a Everwild a bez varování (málem) ukončila fungování celých studií,

lock-1 By Adam Homola