Japonsko až příští rok, Horizon 3 až na PlayStation 6 a Nintendo vs AI

Japonsko až příští rok, Horizon 3 až na PlayStation 6 a Nintendo vs AI
Ghost of Yōtei

V souvislosti s jednou z dnešních zpráv o tom, že Horizon 3 má být údajně v nedohlednu (až na PS6?), se můžeme podívat jak často vyhází jiné známé série. A je to méně a méně často, nepřekvapivě.

Respektive spíš jak nevychází. Série, které jsme si dříve mohli užívat poměrně často, teď vynechávají dokonce i několik konzolových generací. Podívejte se na Grand Theft Auto, nebo třeba The Elder Scrolls. Jejich hlavní díly vyšly naposled bůh ví kdy a i když v případě GTA se dočkáme „už“ příští rok (více než dekádu po vydání předchozího dílu!), v případě The Elder Scrolls VI budeme čekat ještě déle. TES vyšel naposled na Xbox 360 a PlayStation 3, tudíž vynechal předminulou generaci konzolí i současnou generaci konzolí. A nebo bude TESVI mezigenerační, pokud si v Bethesdě pohnou.

V kontextu takových velikánů a jejich příliš dlouhých vývojových cyklů jsou pak odklady aktuálního Assassin’s Creed: Shadows či nedávného Kingdom Come: Deliverance II jen kapkou v moři.

Ale pojďme už na dnešní výběr těch nejlepších, nejzajímavějších a nejdůležitějších témat uplynulého týdne:

💼 Assassin’s Creed: Shadows dorazí až 14. února

🤖 Šigeru Mijamoto se do využívání AI moc nehrne

❓ Horizon 3 je prý v nedohlednu, nejdřív máme dostat Horizon Online

📝 Nový zákon připomene hráčům že si hry nekupují, ale licencují

🌍 Ghost of Yōtei, pokračování Ghost of Tsushima, vyjde příští rok

Read more

Končí Anthem i pirátské weby, Romero Games zatím ne a King nahrazuje propuštěné vývojáře umělou inteligencí

Končí Anthem i pirátské weby, Romero Games zatím ne a King nahrazuje propuštěné vývojáře umělou inteligencí

Herní průmysl nepřestává divočit, a uplynulý týden nám to připomněl naplno. Některé zprávy jsou téměř rutinní, jiné zase dokážou pořádně zatřást celou branží. Tentokrát se opět potvrzuje, že i ta největší jména mohou padnout, když se firemní tabulky zbarví do červena. Ale zároveň vidíme i nadějné signály, že hlas lidí

lock-1 By Adam Homola
Masivní propouštění v Microsoftu, mladí lidé utrácí za hry méně a Game Pass prý ubližuje celému hernímu průmyslu

Masivní propouštění v Microsoftu, mladí lidé utrácí za hry méně a Game Pass prý ubližuje celému hernímu průmyslu

Herní průmysl zažívá otřesy, jejichž epicentrum má jméno Microsoft. To, co se v posledních týdnech a měsících děje v herní divizi Xboxu, není běžná restrukturalizace. Jde o vlnu destrukce, která smetla tisíce pracovních míst, pohřbila ambiciózní projekty jako Perfect Dark a Everwild a bez varování (málem) ukončila fungování celých studií,

lock-1 By Adam Homola