CHECK:POINT - Japonsko až příští rok, Horizon 3 až na PlayStation 6 a Nintendo vs AI

CHECK:POINT - Japonsko až příští rok, Horizon 3 až na PlayStation 6 a Nintendo vs AI
Ghost of Yōtei

V souvislosti s jednou z dnešních zpráv o tom, že Horizon 3 má být údajně v nedohlednu (až na PS6?), se můžeme podívat jak často vyhází jiné známé série. A je to méně a méně často, nepřekvapivě.

Respektive spíš jak nevychází. Série, které jsme si dříve mohli užívat poměrně často, teď vynechávají dokonce i několik konzolových generací. Podívejte se na Grand Theft Auto, nebo třeba The Elder Scrolls. Jejich hlavní díly vyšly naposled bůh ví kdy a i když v případě GTA se dočkáme „už“ příští rok (více než dekádu po vydání předchozího dílu!), v případě The Elder Scrolls VI budeme čekat ještě déle. TES vyšel naposled na Xbox 360 a PlayStation 3, tudíž vynechal předminulou generaci konzolí i současnou generaci konzolí. A nebo bude TESVI mezigenerační, pokud si v Bethesdě pohnou.

V kontextu takových velikánů a jejich příliš dlouhých vývojových cyklů jsou pak odklady aktuálního Assassin’s Creed: Shadows či nedávného Kingdom Come: Deliverance II jen kapkou v moři.

Ale pojďme už na dnešní výběr těch nejlepších, nejzajímavějších a nejdůležitějších témat uplynulého týdne:

💼 Assassin’s Creed: Shadows dorazí až 14. února

🤖 Šigeru Mijamoto se do využívání AI moc nehrne

❓ Horizon 3 je prý v nedohlednu, nejdřív máme dostat Horizon Online

📝 Nový zákon připomene hráčům že si hry nekupují, ale licencují

🌍 Ghost of Yōtei, pokračování Ghost of Tsushima, vyjde příští rok

Read more

CHECK:POINT - Bývalí blizzardovec představil akci Arkheron, Tencent žádá odmítnutí žaloby Sony a Embracer má překvapivě střízlivý přístup k AI

CHECK:POINT - Bývalí blizzardovec představil akci Arkheron, Tencent žádá odmítnutí žaloby Sony a Embracer má překvapivě střízlivý přístup k AI

Vítejte u dalšího vydání Herních vláken, které se tentokrát nese ve znamení střetu starých a nových světů. Na jedné straně sledujeme veterána z Blizzardu, který po devíti letech piplání odhaluje svůj vysněný projekt Arkheron – hru zrozenou z filozofie „je to hotové, až je to hotové“. Na straně druhé vidíme bezradnost

lock-1 By Adam Homola
CHECK:POINT - Absurdní patent Nintenda, další klacky pod nohama NSFW her a vliv nového zákona o online bezpečnosti na sociální funkce her

CHECK:POINT - Absurdní patent Nintenda, další klacky pod nohama NSFW her a vliv nového zákona o online bezpečnosti na sociální funkce her

Vítejte u pětasedmdesátého vydání Herních vláken! Herní průmysl se tento týden jeví jako kreativní kotel pod neustále se zvyšujícím tlakem. A ten nepřichází jen zevnitř, od samotných tvůrců, ale stále častěji z vnějšku. Neviditelné síly v podobě právních oddělení, finančních institucí a vládních regulací začínají čím dál více ovlivňovat, jaké

lock-1 By Adam Homola