Japonský Assassin’s Creed dorazí ještě letos, GTAVI příští podzim a Microsoft pustí na hry vlastní AI

Japonský Assassin’s Creed dorazí ještě letos, GTAVI příští podzim a Microsoft pustí na hry vlastní AI
Assassin's Creed: Shadows

Dnes tu máme už páté vydání Herních vláken, a tak je čas na menší revizi. Feedbacku se mi tu za těch pár týdnů nastřádaly desítky a musím říct, že jsem nadšený! Desítky pozitivních reakcí jsou neskutečně nabíjející a mě těší, že vás to baví. A navzdory tomu, že newsletter je pořád v přiznaném early accessu, tak pomalu roste. Trajektorie je slibná a když se ji podaří trochu zrychlit, mohl by být prostor to příští rok nakopnout na úplně novou úroveň. Ale zatím nechci předbíhat.

Nesmírně si vážím také konstruktivní kritiky, kterou bych mohl spočítat na prstech jedné ruky. A v podstatě jde o dvě věci – že by to mohlo být obsahově bohatší a levnější. S cenou hýbat (nad rámec velmi výjimečných slev, viz aktuální startovní sleva nahoře na homepage) nehodlám, ale bohatší by ten obsah být mohl, uznávám.

Proto od tohoto vydání zavádím dvě novoty:

  1. Užitečné odkazy – hrstka doplňkových odkazů k pětici hlavním zprávám. Můžou to být trailery, oficiální vyjádření vývojářů, odkazy na komentáře či analýzy, videa, nebo třeba hodnotné postřehy na sociálních sítích. Nebo to taky nemusí být nic. Za každou cenu nebudu dávat ke všem zprávám odkaz třeba na oficiální web jen proto, aby tam něco bylo. Stejně jako se vším, i s odkazy to bude primárně tak, aby byly užitečné, hodnotné a smysluplné. Žádná výplň. A defaultně schované na rozkliknutí vlastního chlívku, neboť jakkoliv užitečné, nejsou zásadní.
  2. Bonusové drobky – uznávám, že z pouhých pěti novinek nemůže mít člověk kdovíjak velký přehled o herním průmyslu. Proto přidávám Bonusové drobky (název nejspíš dočasný...), což budou už jen a pouze odkazy na několik dalších větších/důležitých/zajímavých událostí z uplynulého týdne. Bez rozepisování, bez komentáře, bez obrázku. Pořád půjde ale o významné věci, takže žádné bezobsažné spekulace, zaměnitelné updaty, nebo nicneříkající stanoviska. Drobků může být někdy pět, někdy deset, někdy třeba jen dva. Opět hraje prim kvalita a hodnota, nikoliv plnění kvót.

Věřím, že s přidáním užitečných odkazů a drobků bude newsletter pestřejší, bohatší a informačně zajímavější, a hlavně to nebude na úkor informační efektivity, čistoty a mého pořád velice přísného kurátorského dohledu. Cíl zůstává stejný – vybírat jehly z kupek sena a respektovat váš čas i vaši inteligenci.

Tak pojďme na to, dnes se pořádně podíváme na:

🌑 Japonský Assassin's Creed Shadows dorazí ještě letos

🌏 Ubisoft mění strategii, definitivně vsadí na otevřené světy, hra jako služby a AI

🤖 Microsoft pustí na své hry AI, která vám poradí přímo ve hrách

📢 Grand Theft Auto VI prý opravdu dorazí na podzim příštího roku

🛠️ CD Projekt vydal modovací nástroje pro třetího Zaklínače

Bonusové drobky:

  • Elden Ring: Shadow of the Erdtree
  • Songs of Conquest
  • Prince of Persia: The Lost Crown
  • Call of Duty v Game Passu
  • A další...

Read more

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Vítejte u dalšího přehledu nejzásadnějších zpráv ze světa her. Tentokrát si posvítíme na dění kolem potenciálně důležité žaloby, kterou majitel webů jako IGN a Eurogamer podal na OpenAI kvůli autorským právům – prý jim vykrádá obsah. Překvapivé? Ani náhodou. Bude z toho ve výsledku něco hmatatelného? Těžko říct. Zároveň se ponoříme

lock-1 By Adam Homola
Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Další vydání newsletteru Herní vlákna je tady, plné aktuálních novinek a zajímavých postřehů z herního světa. Hned v úvodu se zaměříme na zásadní události – Bethesda „překvapila“ okamžitým vydáním Oblivion Remastered na Unreal Engine 5, doplněného o prvky jako sprint. Odhalena byla také nová tahová hra z předaleké galaxie, Star Wars

lock-1 By Adam Homola