Konec konzolových válek je na dohled

Konec konzolových válek je na dohled

Pojem „konzolové války“ po léta definoval dynamiku herního průmyslu. Fanoušci se vášnivě přikláněli k jedné značce konzole proti druhé, argumentovali o exkluzivních titulech, výkonu hardwaru a celkovém herním zážitku. A většinou to bylo vrcholně hloupé. Nicméně zdá se, že éra intenzivní rivality mezi platformami se pomalu, ale jistě chýlí ke konci. Proč se tak děje a co to znamená pro budoucnost hraní?

Proč se to vlastně celé posouvá? Inu, pojďme se nejdřív podívat na mladší generaci hráčů. Alfy. Data z herního průmyslu i jiných odvětví naznačují, že loajalita k hardwaru a značkám ustupuje. Do popředí se dostává důraz na zážitky, flexibilitu a dostupnost obsahu napříč různými zařízeními.

Read more

CHECK:POINT - Googlí AI vytváří světy a sama je hraje, Valve vrací do hry Steam Machine a Clair Obscur: Expedition 33 ovládlo TGA

CHECK:POINT - Googlí AI vytváří světy a sama je hraje, Valve vrací do hry Steam Machine a Clair Obscur: Expedition 33 ovládlo TGA

Vítejte u už 84. vydání Herních vláken, respektive 84. vydání CHECK:POINTu. Dnes se podíváme do budoucnosti, která působí fascinujícím, ale zároveň trochu mrazivým dojmem. Google totiž s modelem SIMA 2 a nástrojem Genie otevírá dveře do světa, kde umělá inteligence sama generuje herní prostory, ve kterých se následně sama

lock-1 By Adam Homola