CHECK:POINT - Microsoft spustil svoji herní AI, EA zrušila Black Panthera a tech demo Zaklínače 4 vypadá skvěle

CHECK:POINT - Microsoft spustil svoji herní AI, EA zrušila Black Panthera a tech demo Zaklínače 4 vypadá skvěle

Dnes se to sešlo bohužel poměrně negativně. Microsoft testuje nového AI asistenta pro Xbox, který má potenciál změnit způsob, jakým hrajeme hry. Bude to ale k lepšímu? Zatímco současná verze Copilota umí pouze doporučovat tituly a poskytovat základní tipy, jeho budoucí možnosti sahají od personalizovaného koučování v reálném čase až po generování dynamického obsahu přímo podle vašich preferencí. Jde o první vlaštovku nové éry, kdy se hranice mezi hráčem a tvůrcem začnou postupně smazávat. Za mě je to hodně zajímavé, byť v současné podobně nepříliš lákavé.

Na opačném pólu spektra stojí smutné zprávy z AAA segmentu. Electronic Arts zrušila dlouho očekávaného Black Panthera a zavřela zodpovědné studio Cliffhanger Games, přestože projekt nedávno prošel interním schválením. Není to ojedinělý případ – People Can Fly propustilo 60 zaměstnanců kvůli mlčení Square Enixu, Zynga zavřela vývojáře Torchlight III a Nintendo opět ukazuje svou odvrácenou stranu. Herní průmysl prožívá další vlnu propouštění a rušení projektů, která odhaluje toxickou kulturu velkých vydavatelů.

  • 💡 Microsoft testuje AI asistenta Copilot pro Xbox
  • 🚫 EA zrušila roky vyvíjeného Black Panthera a zavřeli jeho studio Cliffhanger Games
  • ⏪ Nintendo zase ukazuje svoji odvrácenou stranu
  • ⚙️ Tech demo čtvrtého Zaklínače vypadá působivě, ale nenechme se opít rohlíkem
  • 💼 Zynga zavřela vývojáře Torchlight III a People Can Fly zase propouští kvůli Square Enixu

Read more

CHECK:POINT - Bývalí blizzardovec představil akci Arkheron, Tencent žádá odmítnutí žaloby Sony a Embracer má překvapivě střízlivý přístup k AI

CHECK:POINT - Bývalí blizzardovec představil akci Arkheron, Tencent žádá odmítnutí žaloby Sony a Embracer má překvapivě střízlivý přístup k AI

Vítejte u dalšího vydání Herních vláken, které se tentokrát nese ve znamení střetu starých a nových světů. Na jedné straně sledujeme veterána z Blizzardu, který po devíti letech piplání odhaluje svůj vysněný projekt Arkheron – hru zrozenou z filozofie „je to hotové, až je to hotové“. Na straně druhé vidíme bezradnost

lock-1 By Adam Homola
CHECK:POINT - Absurdní patent Nintenda, další klacky pod nohama NSFW her a vliv nového zákona o online bezpečnosti na sociální funkce her

CHECK:POINT - Absurdní patent Nintenda, další klacky pod nohama NSFW her a vliv nového zákona o online bezpečnosti na sociální funkce her

Vítejte u pětasedmdesátého vydání Herních vláken! Herní průmysl se tento týden jeví jako kreativní kotel pod neustále se zvyšujícím tlakem. A ten nepřichází jen zevnitř, od samotných tvůrců, ale stále častěji z vnějšku. Neviditelné síly v podobě právních oddělení, finančních institucí a vládních regulací začínají čím dál více ovlivňovat, jaké

lock-1 By Adam Homola