Nový Two Point, starý Broken Sword a zotavující se herní průmysl

Nový Two Point, starý Broken Sword a zotavující se herní průmysl
Two Point Museum

Dnes jsem si dovolil udělat si radost a v „okurkové sezóně“ jsem do aktuálního vydání Herních vláken zařadil dva osobní favority. Nikoliv ale na úkor důležitosti, neboť Broken Sword je jedna z nejlepších adventur vůbec a její vydání na současných mašinách ji tak zase může dostat před novou generaci hráčů. A to by byla velká škoda, kdyby zrovna remaster (kolikátý už?) Broken Swordu zapadl.

Stejně tak oznámení Two Point Museum, které samo o sobě nepříliš zásadní, je de facto budoucností herního průmyslu. Jistě, ne muzejní tycoony, ale AA hry. Těch vysokorozpočtových tříáčkových velikánů budeme dostávat rok od roku méně, a tak si musíme uvědomit, že právě dvouáčkové hry (tedy i letošní mega populární tituly jako Palworld, Helldivers 2, nebo třeba Enshrouded) budou vycházet stále častěji.

Dvouáčko je tak s přimhouřením očí nové tříáčko a de facto standard. A Two Point Studios je umí na výbornou, tak snad se povede i blížící se muzejní expedice. Ale ta zatím ještě nevychází, tak šup na aktuální pětici:

🏛️ Sympaťáci z Two Point se teď vrhnou na „simulátor“ muzea

🖼️ Starý dobrý Broken Sword dostane další remaster

🔄 Indiana Jones and the Great Circle vyjde prý za pár měsíců i na PS5

💹 Herní průmysl se začíná zotavovat

📅 Nástupce Switche prý dorazí později

Read more

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Vítejte u dalšího přehledu nejzásadnějších zpráv ze světa her. Tentokrát si posvítíme na dění kolem potenciálně důležité žaloby, kterou majitel webů jako IGN a Eurogamer podal na OpenAI kvůli autorským právům – prý jim vykrádá obsah. Překvapivé? Ani náhodou. Bude z toho ve výsledku něco hmatatelného? Těžko říct. Zároveň se ponoříme

lock-1 By Adam Homola
Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Další vydání newsletteru Herní vlákna je tady, plné aktuálních novinek a zajímavých postřehů z herního světa. Hned v úvodu se zaměříme na zásadní události – Bethesda „překvapila“ okamžitým vydáním Oblivion Remastered na Unreal Engine 5, doplněného o prvky jako sprint. Odhalena byla také nová tahová hra z předaleké galaxie, Star Wars

lock-1 By Adam Homola