CHECK:POINT - Nudný PlayStation, Crysis 4 v krizi a Grand Theft Auto 6 pokukující po Robloxu a Fortnite

CHECK:POINT - Nudný PlayStation, Crysis 4 v krizi a Grand Theft Auto 6 pokukující po Robloxu a Fortnite
Saros

Další souhrn toho nejzajímavější, nejdůležitějšího a vůbec nejlepšího vás už čeká! V aktuálních Herních vláknech se podíváme na zoubek nejnovějšímu State of Play od Sony a ptáme se, jestli nás PlayStation náhodou nezačíná trošku nudit (spoiler: malinko jo!).

Rozebereme si propouštění v Cryteku a pozastavení vývoje Crysis 4, což je další z mnoha varovných signálů v herním průmyslu, který se už tak potácí z koutu do koutu, se solidní kocovinou.  Nahlédneme také do finančních výsledků Ubisoftu, Embraceru a Sony a povíme si, jak křehké mohou být sázky největších hráčů na trhu.

Ale nebojte, nezůstaneme jen u pesimistických tónů. Mrkneme na chystanou evoluci v Rainbow Six Siege, která slibuje velké změny populární střílečky. A nakonec se ponoříme do šuškandy kolem GTA 6 a metaverza, protože Rockstar má údajně ambice vytvořit z GTA VI něco na způsob Robloxu či Fortnite. Zní to šíleně? Možná, ale v herním průmyslu už jsme viděli i větší překvapení.

Tak se pohodlně usaďte, nalijte si nějakou dobrou výběrovou kávu a pojďte se ponořit do hlubin herního světa. Příjemné čtení!

  • 🔄 State of Play recap, aneb Sony začíná malinko nudit
  • 🌴 Crysis 4 pozastaveno, Crytek propouští
  • 📊 Čísla Ubisoftu, Embraceru a Sony, aneb sázky křehkého herního průmyslu
  • 🌈 Rainbow Six Siege X slibuje velkou evoluci populární střílečky
  • 🌐 Rockstar by údajně chtěl mít z GTAVI metaverzum ve stylu Robloxu či Fortnite

Read more

CHECK:POINT - Bývalí blizzardovec představil akci Arkheron, Tencent žádá odmítnutí žaloby Sony a Embracer má překvapivě střízlivý přístup k AI

CHECK:POINT - Bývalí blizzardovec představil akci Arkheron, Tencent žádá odmítnutí žaloby Sony a Embracer má překvapivě střízlivý přístup k AI

Vítejte u dalšího vydání Herních vláken, které se tentokrát nese ve znamení střetu starých a nových světů. Na jedné straně sledujeme veterána z Blizzardu, který po devíti letech piplání odhaluje svůj vysněný projekt Arkheron – hru zrozenou z filozofie „je to hotové, až je to hotové“. Na straně druhé vidíme bezradnost

lock-1 By Adam Homola
CHECK:POINT - Absurdní patent Nintenda, další klacky pod nohama NSFW her a vliv nového zákona o online bezpečnosti na sociální funkce her

CHECK:POINT - Absurdní patent Nintenda, další klacky pod nohama NSFW her a vliv nového zákona o online bezpečnosti na sociální funkce her

Vítejte u pětasedmdesátého vydání Herních vláken! Herní průmysl se tento týden jeví jako kreativní kotel pod neustále se zvyšujícím tlakem. A ten nepřichází jen zevnitř, od samotných tvůrců, ale stále častěji z vnějšku. Neviditelné síly v podobě právních oddělení, finančních institucí a vládních regulací začínají čím dál více ovlivňovat, jaké

lock-1 By Adam Homola