PlayStation 6 a AMD, Ubisoft a boti, Nvidia tvrdí, že grafika už bez AI dělat nejde

PlayStation 6 a AMD, Ubisoft a boti, Nvidia tvrdí, že grafika už bez AI dělat nejde
Diablo IV: Vessel of Hatred

Ještě jeden postřeh k PlayStation 5 Pro… On je to de facto tak trochu next gen, že jo? Myslím totiž, že jsme v době, kdy už tak velké skoky mezi generacemi jednoduše nebudou. A to ani hardwarové, ani softwarové. „Skvěle“ je to vidět na současné generaci konzolí, kdy pořád vychází velké hry na generaci minulou. A ty, které vychází na generaci současnou, nejsou z drtivé většiny zas tak ohromující, bezprecedentní a novátorské, ať už graficky, nebo hratelností.

PlayStation 5 Pro je tak v podstatě takový menší PlayStation 6. Protože až ten skutečný PlayStation 6 do tří, maximálně čtyř let dorazí, co na něm budeme hrát? Grand Theft Auto 6 s trošku lepším nasvícením a trošku vyšší snímkovou frekvencí? Nejspíš.

Jasně že si Sony na start PS6 připraví nějakou tu exkluzivitku, teda alespoň bych doufal, ale bude jich v prvních dvou letech života konzole alespoň pět? Těžko. Spíš to bude všechno vycházet třeba na PS6 a zároveň i na PS5 Pro, což je asi ten nejpravděpodobnější scénář. A stejně tak bych nepočítal s tím, že PS6 bude stát pod 15 000 Kč.

Konzole se nám tak pořád víc a víc posouvají k PC. A se zpětnou kompatibilitou to bude v případě PS6 nejspíš tak, že PS5 Pro bude průměrně výkonná a nejnovější hry vám tam taky poběží, jen ne tak dobře. A PS6 bude jako byste měli doma high end počítač a poběží tam všechno lépe. Na tuhle budoucnost bych si vsadil. Tak nějak to nejspíš bude s tím, že po pár měsících to bude stejně všechno na PC a díky nevyhnutelnému cloudu i na mobilech. Na hardwaru jednoduše nebude už tolik záležet, ostatně skrze Steam Hardware Survey dlouhodobě vidíme, že ty skutečně výkonné stroje nemá téměř nikdo.

Ale čert teď vem PlayStation 6, ten dorazí až za několik let. Pojďme na dnešní výběr.

💰 Diablo IV vydělává na mikrotransakcích balík

🤖 Ubisoft prý používá k propagaci her boty

🔄 Čipy do PlayStation 6 má dělat AMD, vyhrálo nad Intelem

👪 Steam konečně zavedl rodinné sdílení pro všechny

⚡ Nvidia: Počítačovou grafiku už bez AI dělat nejde

Read more

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Vítejte u dalšího přehledu nejzásadnějších zpráv ze světa her. Tentokrát si posvítíme na dění kolem potenciálně důležité žaloby, kterou majitel webů jako IGN a Eurogamer podal na OpenAI kvůli autorským právům – prý jim vykrádá obsah. Překvapivé? Ani náhodou. Bude z toho ve výsledku něco hmatatelného? Těžko říct. Zároveň se ponoříme

lock-1 By Adam Homola
Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Další vydání newsletteru Herní vlákna je tady, plné aktuálních novinek a zajímavých postřehů z herního světa. Hned v úvodu se zaměříme na zásadní události – Bethesda „překvapila“ okamžitým vydáním Oblivion Remastered na Unreal Engine 5, doplněného o prvky jako sprint. Odhalena byla také nová tahová hra z předaleké galaxie, Star Wars

lock-1 By Adam Homola