CHECK:POINT - Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

CHECK:POINT - Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Další vydání newsletteru Herní vlákna je tady, plné aktuálních novinek a zajímavých postřehů z herního světa. Hned v úvodu se zaměříme na zásadní události – Bethesda „překvapila“ okamžitým vydáním Oblivion Remastered na Unreal Engine 5, doplněného o prvky jako sprint. Odhalena byla také nová tahová hra z předaleké galaxie, Star Wars Zero Company, a šušká se o dalším pokusu Ubisoftu v battle royale žánru, tentokrát s inspirací v Apex Legends.

Nejde však jen o prosté výčty novinek. Podíváme se na strategické pozadí kroků Bethesdy a položíme si otázku ohledně budoucnosti The Elder Scrolls VI. Prozkoumáme, co pro EA znamená vstup do tahového žánru se Star Wars Zero Company, a zamyslíme se nad šancemi Ubisoftu v battle royale aréně po zkušenostech s Hyper Scape. Diskutovat budeme také o nadějích Dana Vávry vkládaných do umělé inteligence jako nástroje pro zefektivnění herního vývoje.

V závěru se dotkneme i důležitých témat přístupnosti, konkrétně inovativní možnosti zpomalení času v Days Gone Remastered, jež má potenciál ovlivnit budoucí design her. Tak hurá na to!

  • 🎮 Remaster Oblivionu je skutečný, Bethesda ho rovnou i vydala
  • 🌌 Star Wars Zero Company zkusí předalekou galaxii zase jednou tahově
  • 💥 Ubisoft to údajně zkouší s novou battle royale, inspiraci má hledat v Apex Legends
  • 🤖 Dan Vávra doufá, že AI zrychlí vývoj her
  • ⏱️ Remaster Days Gone nabídne skvělou možnost zpomalení času

Read more

CHECK:POINT - Bývalí blizzardovec představil akci Arkheron, Tencent žádá odmítnutí žaloby Sony a Embracer má překvapivě střízlivý přístup k AI

CHECK:POINT - Bývalí blizzardovec představil akci Arkheron, Tencent žádá odmítnutí žaloby Sony a Embracer má překvapivě střízlivý přístup k AI

Vítejte u dalšího vydání Herních vláken, které se tentokrát nese ve znamení střetu starých a nových světů. Na jedné straně sledujeme veterána z Blizzardu, který po devíti letech piplání odhaluje svůj vysněný projekt Arkheron – hru zrozenou z filozofie „je to hotové, až je to hotové“. Na straně druhé vidíme bezradnost

lock-1 By Adam Homola
CHECK:POINT - Absurdní patent Nintenda, další klacky pod nohama NSFW her a vliv nového zákona o online bezpečnosti na sociální funkce her

CHECK:POINT - Absurdní patent Nintenda, další klacky pod nohama NSFW her a vliv nového zákona o online bezpečnosti na sociální funkce her

Vítejte u pětasedmdesátého vydání Herních vláken! Herní průmysl se tento týden jeví jako kreativní kotel pod neustále se zvyšujícím tlakem. A ten nepřichází jen zevnitř, od samotných tvůrců, ale stále častěji z vnějšku. Neviditelné síly v podobě právních oddělení, finančních institucí a vládních regulací začínají čím dál více ovlivňovat, jaké

lock-1 By Adam Homola