TGIF - Battlefield 6, Yooka-Replaylee a hrstka pečlivě vybraných indie klenotů

TGIF - Battlefield 6, Yooka-Replaylee a hrstka pečlivě vybraných indie klenotů

Vítejte u dalšího pátečního přehledu toho, co si zahrát. TGIF je tentokrát plný velkých kontrastů. Na jedné straně stojí návrat giganta v podobě Battlefieldu 6, jenž vrací na obrazovky ohlušující vřavu masivních bitev a velkolepé destrukce. A podle všeho nezačíná nijak geniálně a nejde o žádnou revoluci, jako spíš o návrat k solidnímu Battlefieldu, za který se EA nemusí stydět – na rozdíl od toho minulého…

Proti němu se staví komornější, ale o to intenzivnější zážitky jako hororová kooperace v Little Nightmares III nebo nostalgická modernizace plošinovky Yooka-Replaylee.

To pravé dobrodružství se ale často skrývá v menších, nezávislých projektech, kterých jsem se tentokrát snažil vypíchnout hned několik a myslím, že za pozornost stojí všechny.

Ponoříme se do surrealistických hádanek v tajuplném hotelu v Lorelei and the Laser Eyes, prozkoumáme psychologický rozpad na palubě vesmírné lodi v Mouthwashing a necháme se pohltit stylovou gun-fu akcí v Suit for Hire. Ať už tedy hledáte velkolepou akci, nebo originální a neotřelé nápady, které posouvají hranice vyprávění, v dnešním výběru si zaručeně najdete to své.

💡
Konečně pátek! TGIF odpovídá na jedinou otázku: co si zahrát? Review roundupy novinek, více či méně skryté poklady, staré klasiky i osobní doporučení. Klíčové není datum vydání nebo rozpočet, ale kvalita.

Read more

CHECK:POINT - Googlí AI vytváří světy a sama je hraje, Valve vrací do hry Steam Machine a Clair Obscur: Expedition 33 ovládlo TGA

CHECK:POINT - Googlí AI vytváří světy a sama je hraje, Valve vrací do hry Steam Machine a Clair Obscur: Expedition 33 ovládlo TGA

Vítejte u už 84. vydání Herních vláken, respektive 84. vydání CHECK:POINTu. Dnes se podíváme do budoucnosti, která působí fascinujícím, ale zároveň trochu mrazivým dojmem. Google totiž s modelem SIMA 2 a nástrojem Genie otevírá dveře do světa, kde umělá inteligence sama generuje herní prostory, ve kterých se následně sama

lock-1 By Adam Homola