TGIF: Hry se urodily, v čele s Ghost of Yōtei a Hades II

TGIF: Hry se urodily, v čele s Ghost of Yōtei a Hades II

Konec pracovního týdne je tu a herní novinky se hlásí o slovo s nabídkou, která působí jako souboj dvou odlišných filozofií. Na jedné straně stojí titáni evoluce. Velké, očekávané tituly, které nechtějí bořit zdi, ale spíše stavět vyšší a nablýskanější věže na pevných základech.

Ghost of Yōtei navazuje na odkaz Tsushimy s ještě podmanivějším světem, Hades II posouvá hranice svého žánru s téměř barokní opulentností systémů a Dying Light: The Beast se vrací k surové esenci toho, co sérii proslavilo. Je to přehlídka jistoty, polského citu pro detail a prémiového obsahu.

V zástupu spolehlivých hitů se skrývá i jeden vyzyvatel, který na pravidla zcela rezignuje. Baby Steps je záměrně neohrabaný, frustrující a absurdní experiment, jenž povyšuje obyčejnou chůzi na hlavní herní výzvu. A samozřejmě podstatně jinak, než jak to dělá Kodžima. Tam, kde ostatní nabízejí mocné hrdiny a plynulé ovládání, vás tohle fyzikální mučidlo nutí soustředit se na každý krok a oslavovat i ten nejmenší pokrok.

A už pod tak solidním výběrem tentokrát přitápím ještě tím, že dávám dohromady alternativní doporučení k aktuálním peckám. Ale pozor, jestli si myslíte, že vám budu říkat, abyste si zahráli Ghost of Tsushima, jste na omylu. Tentokrát si dáme možná trochu nestandardní, možná příliš alternativní, ale pořád skvělé hry, které byste si rozhodně měli zahrát.

💡
Konečně pátek! TGIF odpovídá na jedinou otázku: co si zahrát? Review roundupy novinek, více či méně skryté poklady, staré klasiky i osobní doporučení. Klíčové není datum vydání nebo rozpočet, ale kvalita.

Read more

CHECK:POINT - Bývalí blizzardovec představil akci Arkheron, Tencent žádá odmítnutí žaloby Sony a Embracer má překvapivě střízlivý přístup k AI

CHECK:POINT - Bývalí blizzardovec představil akci Arkheron, Tencent žádá odmítnutí žaloby Sony a Embracer má překvapivě střízlivý přístup k AI

Vítejte u dalšího vydání Herních vláken, které se tentokrát nese ve znamení střetu starých a nových světů. Na jedné straně sledujeme veterána z Blizzardu, který po devíti letech piplání odhaluje svůj vysněný projekt Arkheron – hru zrozenou z filozofie „je to hotové, až je to hotové“. Na straně druhé vidíme bezradnost

lock-1 By Adam Homola
CHECK:POINT - Absurdní patent Nintenda, další klacky pod nohama NSFW her a vliv nového zákona o online bezpečnosti na sociální funkce her

CHECK:POINT - Absurdní patent Nintenda, další klacky pod nohama NSFW her a vliv nového zákona o online bezpečnosti na sociální funkce her

Vítejte u pětasedmdesátého vydání Herních vláken! Herní průmysl se tento týden jeví jako kreativní kotel pod neustále se zvyšujícím tlakem. A ten nepřichází jen zevnitř, od samotných tvůrců, ale stále častěji z vnějšku. Neviditelné síly v podobě právních oddělení, finančních institucí a vládních regulací začínají čím dál více ovlivňovat, jaké

lock-1 By Adam Homola