TGIF: Když velké premiéry chybí, pomůžou pestrá indiečka

TGIF: Když velké premiéry chybí, pomůžou pestrá indiečka

Je léto, příšerné horko a release kalendáře teď ztichly – na dohled žádný blockbuster. Ideální chvíle zvednout zrak a připomenout si, jak moc umí menší tituly překvapit nápadem, atmosférou a čistým designem. Indie scéna funguje jako degustační menu: menší porce, intenzivní chuť.

Připravil jsem pestrou směs špičkových kousků postavených na jednom silném nápadu dotaženém do formy. Něco čerstvě vytažené z trouby, něco starší, ale pořád prvotřídní. Spojuje je jedno: po dohrání máte o čem přemýšlet, ne co odškrtnout. Sahám napříč žánry, ať si každý najde „to svoje“.

Nehoním novinky za každou cenu. Důležitý je zážitek: klidné logické puzzle, precizní mechanický trik, krátký surreální horor, svižný co-op survival i adrenalinový roguelite FPS. Každý kus má jiný rytmus a jiný typ soustředění – od „jedno kafe = tři levely“ až po „ještě jeden run a jdu spát“.

Takže se pohodlně usaďte, nalaďte správnou náladu a vyberte podle chuti. Toužíte po klidu a řádu? Mám řešení. Chcete napětí nebo krátký adrenalinový detox po práci? Jste na správné adrese. Pestrá indie všehochuť čeká.


Read more

Xboxu se daří v softwaru a dál selhává v hardwaru, Epic vyhrál nad Googlem a BioShock 4 je údajně ve velkých problémech

Xboxu se daří v softwaru a dál selhává v hardwaru, Epic vyhrál nad Googlem a BioShock 4 je údajně ve velkých problémech

Válka konzolí už dávno není o železe. Kdo dneska ještě počítá prodané kusy hardwaru, ten nepochopil, kam herní průmysl míří. Na scéně dominuje software, předplatný modely a ekosystémy, kde už nezáleží, na čem hrajete, ale co všechno vám to dovolí spustit. Microsoft prodává svoje hry na PlayStationu a vydělává víc

lock-1 By Adam Homola