TGIF - Krátké hry, aneb když máte jen chvilku

TGIF - Krátké hry, aneb když máte jen chvilku
Jusant

Tak už je to tady. Vánoční klídek je v tahu, deadliny se vrací jako bumerang a na hraní není čas ani náhodou. Jenže co s tím? Já osobně jsem se po letech marného boje s novoročním časem konečně naučil, že existují hry, které vám dají pořádnou nálož zábavy, i když na ně máte jen těch pár minut mezi meetingy.

Zatímco velké epické RPGčka nebo multiplayerové střílečky vyžadují hodiny soustředění, dneska se podíváme na zoubek hrám, které vám nabídnou kvalitní zábavu i během krátkého oddychu u kafe. Hrám, které pochopily, že čas je vzácný a každá minuta se počítá. Žádné zbytečné načítání, žádné zdlouhavé tutoriály – prostě jen čistá esence toho, proč vlastně hrajeme.

Tyhle kousky navíc nejsou jen nějaké rychlokvašky pro mobilní telefony. Jsou to plnohodnotné hry, které ale dokážou svoji šťávu naservírovat po malých, zato výživných doušcích. A přesně o tom si dneska popovídáme – jak vlastně takové hry fungují? Co dělá „desetiminutovku“ skutečně zábavnou a ne jen frustrujícím okénkem do většího světa?

Nebude to žádný suchý výčet titulů – ty ostatně nejspíš znáte. Místo toho se ponoříme pod povrch a podíváme se, jak přesně tyhle hry dokážou doručit pořádnou porci zábavy i během té nejkratší přestávky. Jak vám umožní cítit se jako boss, i když máte čas jen na jedno jediné kolo.

  • 🕳️ Donut County
  • 🔥 Superhot
  • 🔪 Hotline Miami
  • 🤖 Into the Breach
  • 🎴 Marvel Snap
  • 🧛‍♂️ Vampire Survivors
  • 🚂 Mini Metro
  • 🧗‍♀️ Jusant
  • 🌐 Cocoon
  • 🔢 Threes

Read more

CHECK:POINT - Bývalí blizzardovec představil akci Arkheron, Tencent žádá odmítnutí žaloby Sony a Embracer má překvapivě střízlivý přístup k AI

CHECK:POINT - Bývalí blizzardovec představil akci Arkheron, Tencent žádá odmítnutí žaloby Sony a Embracer má překvapivě střízlivý přístup k AI

Vítejte u dalšího vydání Herních vláken, které se tentokrát nese ve znamení střetu starých a nových světů. Na jedné straně sledujeme veterána z Blizzardu, který po devíti letech piplání odhaluje svůj vysněný projekt Arkheron – hru zrozenou z filozofie „je to hotové, až je to hotové“. Na straně druhé vidíme bezradnost

lock-1 By Adam Homola
CHECK:POINT - Absurdní patent Nintenda, další klacky pod nohama NSFW her a vliv nového zákona o online bezpečnosti na sociální funkce her

CHECK:POINT - Absurdní patent Nintenda, další klacky pod nohama NSFW her a vliv nového zákona o online bezpečnosti na sociální funkce her

Vítejte u pětasedmdesátého vydání Herních vláken! Herní průmysl se tento týden jeví jako kreativní kotel pod neustále se zvyšujícím tlakem. A ten nepřichází jen zevnitř, od samotných tvůrců, ale stále častěji z vnějšku. Neviditelné síly v podobě právních oddělení, finančních institucí a vládních regulací začínají čím dál více ovlivňovat, jaké

lock-1 By Adam Homola