TGIF: South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

TGIF: South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

V záplavě masivních AAA titulů, které se předhánějí v rozpočtech a velikosti světů, je snadné přehlédnout menší, ale často o to zajímavější projekty. Právě těmto „AA“ hrám, které balancují na hraně velkých ambicí a omezenějších zdrojů, věnujeme tentokrát větší pozornost. Jsou totiž důkazem, že skvělý zážitek nemusí nutně stát stovky milionů.

Nejdřív mrkneme na review roundup na čerstvou novinku South of Midnight. Akční adventura od Compulsion Games láká na unikátní vizuální styl připomínající stop-motion animaci a magický svět amerického Jihu plný folklóru. Jak si ale vede po stránce hratelnosti? Naštěstí se povedla!

Když už jsme u her s osobitým kouzlem, které nemusí nutně bořit prodejní žebříčky, nemůžeme minout návrat jedné legendy. Na GOGu se totiž čerstvě objevil Croc: Legend of the Gobbos. Pamatujete? Roztomilý krokodýl, který kdysi statečně skákal do třetího rozměru. Jeho příchod je nejen nostalgickou vzpomínkou, ale i připomínkou doby, kdy 3D plošinovky hledaly svou tvář a kdy šarm často zvítězil nad technickou dokonalostí.

Taky se dnes podíváme na několik výrazných AA titulů z poslední doby z ranku akčních adventur, které by vám rozhodně neměly uniknout. Od emocionálního A Plague Tale: Requiem, přes politické intriky v GreedFall, morální dilemata v Banishers a Vampyr, až po přímočarou akci Evil West či zajímavý, byť nedotažený koncept Murdered: Soul Suspect.

Všechno to jsou kousky, co mají své chyby, rozhodně nejsou pro každého a leckdy jsou jejich hrany možná až příliš ostré. Nicméně pořád nabízí jistý šarm, specifického ducha, a hlavně se ale dobře hrají a pokud vás to téma zajímá, neměli byste je minout.

Read more

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Vítejte u dalšího přehledu nejzásadnějších zpráv ze světa her. Tentokrát si posvítíme na dění kolem potenciálně důležité žaloby, kterou majitel webů jako IGN a Eurogamer podal na OpenAI kvůli autorským právům – prý jim vykrádá obsah. Překvapivé? Ani náhodou. Bude z toho ve výsledku něco hmatatelného? Těžko říct. Zároveň se ponoříme

lock-1 By Adam Homola
Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Další vydání newsletteru Herní vlákna je tady, plné aktuálních novinek a zajímavých postřehů z herního světa. Hned v úvodu se zaměříme na zásadní události – Bethesda „překvapila“ okamžitým vydáním Oblivion Remastered na Unreal Engine 5, doplněného o prvky jako sprint. Odhalena byla také nová tahová hra z předaleké galaxie, Star Wars

lock-1 By Adam Homola