TGIF - South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

TGIF - South of Midnight, Croc: Legend of the Gobbos a AA hry, které herní průmysl tolik potřebuje

V záplavě masivních AAA titulů, které se předhánějí v rozpočtech a velikosti světů, je snadné přehlédnout menší, ale často o to zajímavější projekty. Právě těmto „AA“ hrám, které balancují na hraně velkých ambicí a omezenějších zdrojů, věnujeme tentokrát větší pozornost. Jsou totiž důkazem, že skvělý zážitek nemusí nutně stát stovky milionů.

Nejdřív mrkneme na review roundup na čerstvou novinku South of Midnight. Akční adventura od Compulsion Games láká na unikátní vizuální styl připomínající stop-motion animaci a magický svět amerického Jihu plný folklóru. Jak si ale vede po stránce hratelnosti? Naštěstí se povedla!

Když už jsme u her s osobitým kouzlem, které nemusí nutně bořit prodejní žebříčky, nemůžeme minout návrat jedné legendy. Na GOGu se totiž čerstvě objevil Croc: Legend of the Gobbos. Pamatujete? Roztomilý krokodýl, který kdysi statečně skákal do třetího rozměru. Jeho příchod je nejen nostalgickou vzpomínkou, ale i připomínkou doby, kdy 3D plošinovky hledaly svou tvář a kdy šarm často zvítězil nad technickou dokonalostí.

Taky se dnes podíváme na několik výrazných AA titulů z poslední doby z ranku akčních adventur, které by vám rozhodně neměly uniknout. Od emocionálního A Plague Tale: Requiem, přes politické intriky v GreedFall, morální dilemata v Banishers a Vampyr, až po přímočarou akci Evil West či zajímavý, byť nedotažený koncept Murdered: Soul Suspect.

Všechno to jsou kousky, co mají své chyby, rozhodně nejsou pro každého a leckdy jsou jejich hrany možná až příliš ostré. Nicméně pořád nabízí jistý šarm, specifického ducha, a hlavně se ale dobře hrají a pokud vás to téma zajímá, neměli byste je minout.

Read more

CHECK:POINT - Bývalí blizzardovec představil akci Arkheron, Tencent žádá odmítnutí žaloby Sony a Embracer má překvapivě střízlivý přístup k AI

CHECK:POINT - Bývalí blizzardovec představil akci Arkheron, Tencent žádá odmítnutí žaloby Sony a Embracer má překvapivě střízlivý přístup k AI

Vítejte u dalšího vydání Herních vláken, které se tentokrát nese ve znamení střetu starých a nových světů. Na jedné straně sledujeme veterána z Blizzardu, který po devíti letech piplání odhaluje svůj vysněný projekt Arkheron – hru zrozenou z filozofie „je to hotové, až je to hotové“. Na straně druhé vidíme bezradnost

lock-1 By Adam Homola
CHECK:POINT - Absurdní patent Nintenda, další klacky pod nohama NSFW her a vliv nového zákona o online bezpečnosti na sociální funkce her

CHECK:POINT - Absurdní patent Nintenda, další klacky pod nohama NSFW her a vliv nového zákona o online bezpečnosti na sociální funkce her

Vítejte u pětasedmdesátého vydání Herních vláken! Herní průmysl se tento týden jeví jako kreativní kotel pod neustále se zvyšujícím tlakem. A ten nepřichází jen zevnitř, od samotných tvůrců, ale stále častěji z vnějšku. Neviditelné síly v podobě právních oddělení, finančních institucí a vládních regulací začínají čím dál více ovlivňovat, jaké

lock-1 By Adam Homola