Tichá AI, hlasití hráči Apexu a BioShock bez peněz

Tichá AI, hlasití hráči Apexu a BioShock bez peněz
BioShock

A zase ta AI. Letos se bez ní ve zprávách asi neobejdeme a pořád se budeme podivovat nad tím, kdo ji na co používá. A já se těším, až tahle fáze bude dávno za námi a využívání AI bude naprosto a zcela nezajímavá, nudná věc. Třeba tak nudná, jako využívání různých middlewarů a interních programovacích softwarů – k těm už totiž „běžný hráč“ nedohlédne, toho už nezajímají. Jaký engine která hra používá se do médií ještě tu a tam dostane, ale všechno ostatní? To už ne.

Já jsem třeba při přípravě tohoto vydání Herních vláken použil pro vygenerování jednoho ilustračního obrázku a normálně bych vůbec necítil potřebu něco takového uvádět, protože proč? Přišel tím někdo o práci? Rozhodně ne, zatím nemám takový rozpočet, abych mohl zadávat práci ilustrátorům, a tak jsem si pomohl skrze Dall-e. Je to zajímavá informace? Podle mě není, stejně jako je mně osobně relativně jedno, na co všechno používají která herní studia AI. Respektive, z pohledu hráče je mi to dokonale jedno, nicméně z pohledu mého technologického optimisty, kterým odjakživa jsem, bych to rád věděl…

Každopádně pojďme už na dnešní Herní vlákna plná zajímavých věcí!

🖼️ Activision Blizzard osočen ze zatajování využívání umělé inteligence

💰 V Respawnu se zalekli reakce hráčů a otáčí kormidlem zpátky

🎭 Stávka herních umělců je tady, jedním z klíčových důvodů je AI

📉 O PC betu Concordu byl minimální zájem, o Marvel Rivals výrazně větší

🎬 Filmový BioShock se pořád chystá, bude mít ale podstatně menší rozpočet

Read more

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Herní média žalují OpenAI a píšou toho výrazně méně, EA zrušila Titanfall a Blizzard outsourcoval StarCraft na Nexon

Vítejte u dalšího přehledu nejzásadnějších zpráv ze světa her. Tentokrát si posvítíme na dění kolem potenciálně důležité žaloby, kterou majitel webů jako IGN a Eurogamer podal na OpenAI kvůli autorským právům – prý jim vykrádá obsah. Překvapivé? Ani náhodou. Bude z toho ve výsledku něco hmatatelného? Těžko říct. Zároveň se ponoříme

lock-1 By Adam Homola
Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Remaster Oblivionu konečně vyšel, nové Star Wars vypadají slibně a Ubisoft to s battle royale prý nevzdává

Další vydání newsletteru Herní vlákna je tady, plné aktuálních novinek a zajímavých postřehů z herního světa. Hned v úvodu se zaměříme na zásadní události – Bethesda „překvapila“ okamžitým vydáním Oblivion Remastered na Unreal Engine 5, doplněného o prvky jako sprint. Odhalena byla také nová tahová hra z předaleké galaxie, Star Wars

lock-1 By Adam Homola